AirPods. Na starcie jesienią 2016 r. słuchawki bezprzewodowe i ich użytkownicy wciąż byli wyśmiewani. Wydaje się jednak, że wraz z rosnącą rozpiętością percepcja zmieniła się. Już niedługo może pojawić się druga generacja AirPodsów. I słusznie, jeśli spojrzysz na analizę ekspertów z Above Avalon.

Tylko iPad sprzedawał się lepiej po premierze

Ponieważ w ciągu dwóch lat Apple sprzedało 25 milionów swoich AirPods. To sprawiłoby, że bezprzewodowe słuchawki byłyby drugą najbardziej udaną premierą w kategorii produktów w historii Apple. Tylko iPad był sprzedawany wielokrotnie w ciągu dwóch lat od jego wprowadzenia w 2010 roku. IPhone i Apple Watch są tuż za nimi.

Zainteresowanie Google AirPods ogromnie wzrosło

Ale wydaje się, że ogromnie wzrosło również ogólne zainteresowanie słuchawkami. Powyżej Avalon porównał statystyki Google. Od Bożego Narodzenia 2016 do Bożego Narodzenia 2017 użycie wyszukiwanego hasła „AirPods” podwoiło się. Od Bożego Narodzenia 2017 do Bożego Narodzenia 2018 zainteresowanie wyszukiwaniem wzrosło pięciokrotnie.

40 milionów AirPods sprzedanych w 2019 roku?

Neil Cybart z Above Avalon szacuje, że Apple może sprzedać w tym roku 40 milionów AirPods – wzrost o prawie 90 procent w porównaniu z 2018 r. „To ogromna sprzedaż jak na dwuletni produkt, który nie otrzymał żadnych aktualizacji i rzadko jest oferowany poniżej swojej normalna cena 159 USD ”- powiedział Cybart.

Przez 9to5Mac

Leave a Comment