Fortune podsumowała także opinie analityków na temat świątecznego biznesu dla iPada. Analitycy spodziewają się, że w czwartym kwartale sprzedano średnio 25 mln iPadów, co byłoby dziesięcioprocentowym wzrostem w porównaniu z poprzednim rokiem.

Dla profesjonalnych i niezależnych analityków przewidywanie sprzedaży iPada nie jest łatwe, pisze autor magazynu Fortune Philip Elmer-Dewitt: iPad Air został wysłany dopiero 1 listopada, a iPad mini Retina był przez cały czas słabo dostępny. Niezależnie od liczby, Apple mógłby sprzedawać więcej tabletów, gdyby były dostępne.

Forbes wziął pod uwagę szacunki 45 analityków. Podobnie jak w poprzednich latach niezależni analitycy są nieco bardziej optymistyczni i spodziewają się wzrostu o 16 proc. Mniejszość analityków uważa jednak, że Apple sprzedało mniej iPadów niż w tym samym kwartale ubiegłego roku.

Apple skomentuje czwarty kwartał (pierwszy kwartał finansowy 2014 roku) 27 stycznia.

Więcej na te tematy:

Analityk

iPada

głos_13

Dyskutować z!

Tutaj możesz skomentować artykuł "Analitycy spodziewają się sprzedaży 25 mln iPadów w ostatnim kwartale 2013 roku". Po prostu zaloguj się na swoje konto maclife.de lub wypełnij poniższe pola.

Myślę też, że dwa nowe iPady sprzedają się jak bomba. Jeśli tablet, to iPad, wszystko inne tak naprawdę nie pojawiło się na tabletach (Win RT) lub jeszcze nie (Android) (Android).

Ponadto, w przeciwieństwie do iPhone'a, iPady mają również dobry stosunek ceny do wydajności.

Pieprzyć cenę, iPad Air jest niesamowity! Konkurencję, która udaje jedną, śmiało można wyrzucić do kosza.

Leave a Comment