Krótko po premierze nowego iPada pojawiły się doniesienia o problemach z połączeniem WiFi. Teraz 9to5mac otrzymało wewnętrzny list od Apple instruujący pracowników sklepu, aby wymienili uszkodzone urządzenia na żądanie klienta.

Nowo powstały wewnętrzny dokument z działu obsługi klienta Apple Care dotyczy problemu WiFi w nowym iPadzie 3. Badania nad zgłaszanymi błędami, takimi jak niska prędkość transmisji, zerwane połączenia lub połączenia, które nie zostały w ogóle nawiązane, powinny iść pełną parą. Klienci, którzy kontaktują się z Apple, mogą otrzymać urządzenie zastępcze w USA, zgodnie z wewnętrznym dokumentem.

(Obraz: Obraz Google)

(Zdjęcie: 9to5mac.com)

Błędy połączenia nie są otwarcie komunikowane przez Apple. Na forach dyskusyjnych Apple'a odpowiednie wątki rozrastają się już do ponad 700 postów. Nie dotyczy to modeli 4G. Nie jest jasne, czy na podstawie tej wiadomości można przeprowadzić wymianę również w Niemczech.

W iPadzie pierwszej generacji wystąpiły problemy z WiFi. W tym czasie Apple wypchnął aktualizację, która była w stanie naprawić problemy z połączeniem.

Więcej na te tematy:

iPad 3

głos_19

Dyskutować z!

Tutaj możesz skomentować artykuł „iPad 3. generacji: Apple bada problemy z Wi-Fi, wymienia na żądanie urządzenia, których dotyczy problem”. Po prostu zaloguj się na swoje konto maclife.de lub wypełnij poniższe pola.

Dlaczego WLAN? Są problemy z siecią komórkową !!!!!!

Tak, dokładnie. Co jakiś czas niewypały. Ipad 1 obok niego działa bez problemu. Wyświetlacz jest czerwonawy po lewej i zielonkawy po prawej.

Zwróć go i poczekaj na ulepszoną wersję.

Dlaczego ludzie zawsze kupują pierwsze urządzenie od razu, skoro już wiedzą, że pierwsze urządzenia Apple są zawsze w wersji beta. Nie, to nie jest przemówienie fanboya z innego obozu, ale po prostu krytyka. Mogę to nawet poprzeć problemem z konstrukcją anteny iPhone'a 4.

Niestety, w IT stało się już normalne, że pierwsze nowe urządzenia ZAWSZE mają dziwactwa, a ludzie się na nie nabierają i płaczą. Czy to z powodu SSD, iPada czy innych rzeczy.

Niestety tak! Nie tylko w Apple…

Aha i według twoich informacji, jak naprawiono pin anteny iPhone'a 4?

Zgadza się, z pojawieniem się czwórek.

Apple nigdy nie zmienia niczego w obecnych seriach modeli. Chyba że jest to problem z jakością lub błąd oprogramowania.

Cykle produktów w Apple, podobnie jak w przypadku innych producentów urządzeń elektronicznych, są tak krótkie i trwają rok lub mniej, że urządzenia są i ostatecznie zawsze będą w wersji beta. W przypadku wielu producentów aktualizacja / aktualizacja nie jest nawet planowana. Jeśli chodzi o nowe wydania, klienci bardzo rzadko świadomie kupują stare urządzenie. Nic nie robi, bo wtedy ludzie narzekają na to, czego stare urządzenie nie potrafi. A ponieważ starsze urządzenia nie są już obsługiwane z aktualizacjami oprogramowania. Jak daleko zajdziesz dzisiaj z pierwszym iPhonem, jeśli wykracza poza zwykłe rozmowy telefoniczne?

Stół jest znacznie bardziej wyrafinowany.

Mój „pierwszy” iPad trzeciej generacji również miał nierówny wyświetlacz. Niestety urządzenie zastępcze trzeba zwrócić - obudowa uległa uszkodzeniu... Problem z siecią komórkową może rozwiązać albo nowa, aktualna karta SIM, zresetowanie połączeń sieciowych, albo, co najważniejsze, przywracając go w trybie konserwacji, wszystko to zostanie rozwiązane Ponowna instalacja sterownika. Niestety nie mogę powiedzieć, co dokładnie to było, bo wykonałem wszystkie trzy warianty. Ale teraz iskrzy...

Fajnie, że to co się robi na całym świecie. Tylko w Niemczech konsument znów jest głupi.

* Lol * twoje paczki nag! Mam też urządzenie pierwszego marginesu nowego iPada i u mnie wszystko działa jak należy. Może po prostu robisz coś złego w swoim życiu… Są ludzie, którzy mają zerowy kciuk. Jeśli ci się nie podoba, oddaj i kup tablet z Androidem, a jeszcze lepiej padphone... Cholerne przełączniki okien precz z tobą, z powrotem do gardła, z którego wyszedłeś!

Nie jestem pewien, czy trolling,

albo wyglądać głupio

Mówisz do mnie z duszy. Zawsze mają coś do kupy.

Powiedzieć coś pozytywnego. Byłem też jednym z pierwszych, którzy mieli nowego iPada i nie mam żadnych problemów. Na dwóch z nich wystąpił błąd pikseli, ale z tego powodu nie można ich było wymienić. Więc są wyjątki.

Wyjątkami częściej będą ci, którzy mają problemy. Klienci, którzy są zadowoleni ze swoich produktów, zazwyczaj rzadziej zgłaszają to w Internecie niż ci, którzy mają złość na produkty i chcą dać upust swojej złości.

Kup produkt online, jeśli ma błędy pikseli, masz 14 dni na jego zwrot!

Czy nadal występują błędy pikseli? XD

Tylko dla plików, których nie ma mój nowy iPad, góra wyświetlacza, górna temperatura, górna bateria, górna końcówka odbioru.

Widzę to również w ten sposób: ciągłe rozłączenia w trybie 3G lub Edge są niewątpliwie bardzo problematyczne - i jak dotąd nie są oficjalnie komentowane!

Więc nie mam problemu z poplamionym wyświetlaczem ani z UMTS. Jedyne, co przeszkadza mi w nowym iPadzie, to to, że jest ciężki. Poza tym jestem w pełni usatysfakcjonowany.

Jestem entuzjastycznie nastawiony do produktów Apple. Jednak nie otrzymałem jeszcze produktu, który byłby w porządku. Mój Macbook Pro miał już zaniki ekranu po dwóch tygodniach, prawdopodobnie jest luźny kontakt. Do tego czasu miałem go tylko na biurku i nie przewoziłem. Ponadto sprawa jest nieczysta. Mój iPhone 4 był wyposażony w uszkodzony przycisk Home, tymczasem włącznik / wyłącznik jest uszkodzony. Ekran nowego iPada nie był OK, gdy został dostarczony po raz pierwszy. Wyświetlacz nie przysunął się do ramki. Pomiędzy nimi była prawdziwa luka. Teraz mam zastępstwo. Wyświetlacz jest tam prawie w porządku. W szklance jest mały okruszek, ale nie chcemy być z tym tak małostkowi. Nadruk „iPad” z tyłu jest trochę wadliwy, jak wtedy, gdy nałożysz na niego pieczątkę i kolor jest wszystkim. A z tyłu są bardzo drobne rysy. Ale zatrzymam ten, nie sądzę, że dostanę idealny. Nie chcę wymieniać żadnej funkcjonalności produktów. Jakość jednak pozostawia pole do poprawy. Możesz powiedzieć, kiedy wszystko jest produkowane tanio ...

Myślę, że dużo się tu miesza. Jestem na wakacjach. Nie ma tu WiFi. Urządzenie jest na stole, e-maile odbieram przez sieć komórkową (Telekom 5 barów. E) Chcę odpowiedzi. To nie działa. Restart. Więc tak trzymaj. Z każdym mailem lub. Przeczytaj moją gazetę. 12 stron. Czyli restart ok. 10 razy! Apple mówi. Nie możemy zrozumieć. A to zjawisko jest obfite. I teraz? Gdyby chociaż Apple powiedziało: mamy problem. Pracujemy nad tym. Ale tak? .... Myślę, że to naprawdę gówno ......

Hmmm, martwię się. U mnie połączenie wifi ciągle się zrywa, potem po prostu nie widzi już sieci i muszę ręcznie wszystko ponownie wprowadzić, aby połączyć się ponownie. A ja mam model 4G + WiFi, podobno nie ma to wpływu.

Miałem problemy ze wszystkimi moimi produktami w ciągu ostatniego roku, nigdy w ciągu 8 lat wcześniej. Apple właśnie staje się głównym nurtem i nie może utrzymać jakości. MacBook wymieniany 3 razy (wyświetlacz, obudowa, zasilacz) IMac 4 razy (migotanie wyświetlacza, pęknięte szkło, zasilacz, guzek) iPhone 1 raz (przycisk home) IPad 1 raz (antena) Wystarczy zapytać, jakie są aktualnie ceny uzasadniające. .

Dobre pytanie - ale nie miałem żadnych większych problemów sprzętowych od 98

Witam wszystkich, ja też mam model 4G Wi-Fi i moje połączenie z siecią WLAN też regularnie się psuje... Muszę się łączyć w nieregularnych odstępach czasu. Czy przydzielenie stałego adresu Wi-Fi może pomóc?

Jaki powinien być stały adres WiFi? Masz na myśli adres IP? lub SSID WLAN?

Cześć!

Po tym, jak najwyraźniej tylko kilku zadowolonych klientów Apple wyraziło tutaj swoją opinię, podzielę się moimi doświadczeniami: teraz mam iPoda Nano, iPhone'a 4 (wcześniej 3G), MacMini, iMaca 24”, MacBooka Pro, a teraz także nowego iPada w akcji i nigdy nie miałem problemu!

Poza designem i pomysłową koncepcją obsługi, dla mnie to także niezawodność urządzeń, które uczyniły mnie od wieloletniego użytkownika Windowsa (niestety nadal niezbędnego do pracy, prywatnie są tylko produkty Apple) do przekonanego Maciana .

Szkoda, jeśli niektórzy mają problemy ze swoimi urządzeniami – przynajmniej do tej pory mi ich oszczędziły i nie żałuję ani jednego zakupu!

SG Gerhard

Od samego początku mam też iPada 3 i wszystko jest w porządku!

Może twoje ostatnie dwa. Ale co się stanie, gdy urządzenie przełączy się z 3G na Edge lub odwrotnie? Czy próbowałeś tego wcześniej? Nie mam tu WiFi i muszę polegać na sieci komórkowej. Te śmieci i ponowne uruchamianie pojawiają się, gdy po prostu zmieniam pokoje. Biję. Chr zły, bo iPad 1 nie miał problemów.

Witam, mam nowego iPada z Wi-Fi tylko 64 GB (BEZ 4G) i jestem zadowolony. Właściwie… Odkąd zintegrowałem iPada z moją siecią WLAN, pojawiały się sporadyczne problemy. Dopiero po długich poszukiwaniach natknąłem się na winowajcę> iPad czasami loguje się i wylogowuje kilka razy na minutę. Ponadto nie przekracza 65 Mbit/s, nawet jeśli iPad znajduje się w pobliżu routera. iPada już zresetowałem za radą Apple Services, niestety bez poprawy. Teraz powinienem spróbować innej sieci WLAN. Zrobię to jutro u sprzedawcy. Pracownik serwisu potwierdził mi już kwiatkiem, że na niektórych urządzeniach występują problemy z siecią WLAN. Zobaczmy, co się z tym stanie. Nie chcę już tego przegapić. ;O)

Życzenia wielkanocne

bardzo ciekawy i odpowiada dokładnie mojemu problemowi w sieci WLAN z moim modelem G4 + wifi. Dostałem dokładnie to samo rozwiązanie problemów z Appleservice, ale nie mogłem go testować przez dłuższy czas w innej sieci ... moje inne urządzenia Apple działają stabilnie w sieci WLAN ... proszę, trzymaj mnie / nas w górę do tej pory - dzięki i pozdrawiam

... zobaczmy, co się z tym stanie. Nie chcę już tego przegapić. ;o) Życzenia wielkanocne

Część 2: Witaj,

teraz byłam dzisiaj u sprzedawcy. Aż trudno w to uwierzyć, ale iPad też tam „bawił się”, bez efektu demonstracji. Sprzedawca nie mógł określić prędkości, ale przy drugiej próbie nie wyświetlały się już sieci WLAN. Miałem też przy sobie wydruk dziennika zdarzeń routera.

Albo jest dobrym aktorem, albo naprawdę nie wiedział o problemie z Wi-Fi w nowym iPadzie.

Teraz zwraca się do Apple. Ale muszę poczekać kilka dni.

Pozdrawiamy i baw się dobrze w krótki tydzień po Wielkanocy

witam i dzięki za aktualizację - jeszcze przez kilka dni przetestuję mojego ipada w innej sieci i zobaczę, co się stanie. ale jakoś rozwiązywanie problemów jest już męczące - od czego zacząć: błąd sprzętowy na iPadzie, problem z routerem lub dostawcą, błąd oprogramowania lub lub lub

(jeśli ingerujemy tutaj w nasz dialog, możemy to również przedyskutować przez PM - byłbym bardzo zainteresowany wynikiem sprawy, ponieważ może to również mnie dotyczyć ...)

dziękuję + pozdrowienie

Cześć,

teraz część 3 x:

Wszystko, co zostało zrobione do tej pory: 1. Reset adaptera WLAN 2. iPad całkowicie zresetowany do ustawień fabrycznych 3. Zainstalowany nowy IOS (ale i tak będzie to najnowsza wersja) 4. Wypróbowany w innej sieci WLAN (tylko krótkoterminowo) możliwe próby)

Wynik: 1. iPad działa od 2 dni bez żadnych problemów, ani nie blokuje innych urządzeń w sieci WLAN. Jak to wygląda przez kilka dni, dopiero się okaże. 2. iPad nie przekracza 65 Mbit/s. 3. iPad 2 również nie osiąga prędkości powyżej 65 Mbit / s na FritzBox

Mój serwisant z Apple Premium Reseller naprawdę się postarał. Testował go nawet w domu na swoim FritzBox. Aby rozpocząć wymianę za pośrednictwem Apple, w razie potrzeby musi poddać ją „programowi diagnostycznemu online”. Niestety w tej chwili to działa. nie. ;o (Chce skontaktować się z Apple w przyszłym tygodniu.

Jeśli mój iPad będzie nadal działał bez zrywania połączenia, nie wiem, co dalej. Powoli się męczysz. 65 Mbit / s są wystarczające dla "normalnego surfera". Dziwi mnie jednak, że nie zbliża się do 300 Mbit/s, tak jak mój netbook Asusa.

Czy ktoś ma doświadczenie z nowym iPadem (3) i maksymalną prędkością WiFi? Czy ktoś przekracza 65 Mbit/s?

Niedzielne pozdrowienia

witam, dziękuję - czy przywrócenie ustawień fabrycznych (do tej pory) przyniosło rozwiązanie? Cieszę się - 3 puknięcia w drewno - niestety mi to nie pomogło - ani reset ipada, ani checklisty wsparcia Apple na temat "wifi + access point" i wszystkie inne porady + sztuczki + magia jestem teraz jakoś przez to przeszłam. ziewa, to denerwujące - problemy na 1,5 tygodnia... mój ipad 32 4g + wifi odnajduje moją sieć wifi, ale przerywa połączenie w nieregularnych odstępach czasu (zdarza się też w innych sieciach) zobaczmy co powie jutro wsparcie Apple...

bezradne pozdrowienia

p.s. Nie sprawdziłem jeszcze prędkości Wi-Fi (ale czuje się dobrze ;-)

Mój Android nie ma problemów. hehe.

Śpij dalej

mój iPad z problemem Wi-Fi wrócił do Apple - dostałem model zastępczy - teraz Wi-Fi działa, ale wyświetlacz nie jest w porządku - juhhu: -S

Cześć,

dziś czwarta i ostatnia część.

Nowy iPad działa już prawie 3 tygodnie bez problemów z WiFi. ;o) Nawet przełączanie się między routerem a repeaterem iz powrotem przebiega płynnie. Nawet przy poziomie naładowania baterii mniejszym niż 20%. 65 Mbit/s wydaje się być normalne. iPad1, iPad2, iPhone i AppleTV również działają „tylko” z prędkością 65 Mbit/s.

Ponownie zadzwoniłem do serwisanta i zapytałem, czy zrobił coś innego niż resetowanie. Upewnił się, że po prostu zresetował go do ustawień fabrycznych. No cóż, iPad działa i jestem zadowolony, teraz będę mógł „wyrzucić” mojego starego netbooka.

Niech świąteczne pozdrowienia od szczęśliwego iSheep Mähhh

Leave a Comment