Wraz z „Alive” i „Together” Apple umieścił dwie nowe reklamy iPada, które wyróżniają się na tle poprzednich spotów. Klipy promocyjne na iPada i iPada mini pokazują niektóre z 300 000 aplikacji, które zostały opracowane specjalnie dla iPada.
„Alive” i „Razem”, dwie nowe, szybko rozwijające się reklamy iPada, zostaną pokazane zarówno w telewizji, jak i na kanale YouTube firmy Apple. Spoty są oparte na tekstach przewijających się po ekranie, z których każdy opisuje atrybuty iPada.
Odpowiednie aplikacje są następnie krótko pokazywane dla każdego charakterystycznego słowa. W tym aplikacje AmpliTube, Style.com, GarageBand, TED, iMovie, iBooks, Zoo dinozaurów, Toca Hair Salon, Vimeo, Rockmate, Glow Hockey 2 HD i FaceTime.
W tym miejscu znajdziesz zewnętrzne treści z YouTube, które uzupełniają artykuł. Możesz go wyświetlić i ponownie ukryć jednym kliknięciem.
Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści zewnętrznych. Pozwala to na przekazywanie danych osobowych stronom trzecim. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności.
Więcej na te tematy:
Sklep z aplikacjami
iPad 4
głos_13
głos_19
Dyskutować z!
Tutaj możesz skomentować artykuł „Żyjący” i „Razem”: Apple wypuszcza nowe reklamy iPada”. Po prostu zaloguj się na swoje konto maclife.de lub wypełnij poniższe pola.
Leave a Comment